Isnin, 11 Ogos 2008

new beginning

sesungguhnya life saya amat kucar kacir sekarang.
tido tak ikut masa.mkn pn sama.
semayang?jangan ckp la.
hari jumaat rilek saja saya berYahooMessenger sana.
tapi hairan juga awek saya chat tu hagham tak tegur.
dah pukul 2 lebih baru saya teringat hari.apa nak jadi neh..
study jangan harap la. handout dah bertimbun, satu pun tak usha lagi.
apa ni?mana semangat azam baru saya hari tu ha?
ini mungkin kerana konsep 'enjoy selagi boleh enjoy' yang menjadi ikutan saya selama ini.
atau lebih realistik lagi..'enjoy sampai miskin'!nah...
kini saya sedar kawan2 yg betul2 boleh bawak kita ke jalan yg benar bukan senang nak jumpa.
kawan2 yang ajak ke pusat snooker ramai.
separuh dari loan bulan2 saya telah selamat saya habiskan di Q ball sana.
sekarang baru 11hb.mana nk byr sewa,internet, api,dan air lagi.
duit hujung bulan pulak la baru masuk.
apa cerita nak angkat Nike Shoe Sweet Classic AP kalu camni?

2 comments:

rahimin idris berkata... [Reply]

huh, memang bes kalau dapat enjoy sampai mati kan? kena pulak bila mati je dapat masuk syurga. fuh, boley ka cam tu? hahaha

poyotito's berkata... [Reply]

tak pasti pula saya.
konsep enjoy hadhari boleh dipraktikkan mungkin.