Sabtu, 20 September 2008

fakta dan tag

gua kena tag buat kali ke dua. itu hari oleh selebriti blog ni. skang ni oleh budak bercinta ni pulak.macam biasa la tak layan kang gua takut kena tuduh sombong pula. jadi gua layan.

7 Fakta ringkas mengenai gua :

1) gua tak minum soya, tapi kalau nasik gua makan.

2) gua sangat meminati subjek pendidikan jasmani ketika di sekolah rendah.

3) gua selalu main bola, tapi sampai hari ni gua haram tak terer2 pun..

4) gua mempunyai pengalaman memandu kereta selama 6 tahun. 2 dengan lesen dan 4 tahun tanpa lesen.

5) gua dah reti ada makwe start darjah enam.nama dia roslinda jamian. itu hari rumah dia terbakor. kesian dia.

6) gua tak pernah dan tak berminat langsung nak pergi pergi clubbing. betul brader..gua lebih suka duduk rumah basuh pinggan.

7) badan gua kurus tapi sasa.


gua tak nak tag sapa2.
***

update: gua tiba-tiba teringin pula nak tag orang.
jadi gua tag weeya, kusutkusut, atune,amaradona(idola letup gua) redz, don balon, dzul, rahimin, hajime dan semua yang baca entri ni.biar padan muka lu orang semua.ni tag berkelompok nama dia. kalau rajin layan la woi!! tag ini takda tarikh luput ataupun masuk angin.
tapi pada siapa yang malas nak layan tu,takda arah la kan...

34 comments:

weeya berkata... [Reply]

saya pun tak suka soya.
saya pun makan nasi.

Redzwan Abdullah berkata... [Reply]

Hahaha...
Baru aku tau Man United tak sehebat Stoke City bile lawan Liverpool...

pjoe berkata... [Reply]

kurus tapi sasa tu yg tak tahan
haha

Marzuki berkata... [Reply]

1) gua tak minum soya, tapi kalau nasik gua makan.

haha, ini pun ada?

zubeid berkata... [Reply]

aik.. amcm boleh sasa kalo dah kurus..

poyotito's berkata... [Reply]

weeya,
gua terharu lu sama ngan gua beb!
air soya tu memang tak boleh pergi betul rasa dia.

redz,
gua memang doa sangat Man U kalah besok.
lu stenbai je.

pjoe,
fakta tu brader...
HA HA

marzuki,
dah lu nak fakta, gua bagi la.
HA HA

zubeid,
ha!itu la lu taktau..
badan gua macam bruce lee tu la senang cerita..
HAHAHA

dila berkata... [Reply]

laici minum?

poyotito's berkata... [Reply]

woo!awal bangun!
minum.

kusutkusut berkata... [Reply]

6) gua tak pernah dan tak berminat langsung nak pergi pergi clubbing. betul brader..gua lebih suka duduk rumah basuh pinggan.


gua rasa nak lamar lu jadi bini gua ja.

hajime berkata... [Reply]

duh...
kene tag lagi...
isk...

~Cinta Milo Ais~ berkata... [Reply]

suka basuh pinggan? bagus-bagus...nanti kalau ada kenduri boleh la datang tolong yek hehe

Che Sue berkata... [Reply]

apokejadah aa men tag2 ni..mcm men aci ligan je...

'polis tentrii wan to jaga..polis mati, pencuriii jaaga...'

hehee....70s babies...

Radius.F berkata... [Reply]

gua ada pengalaman bertahun2 memandu dan menunggang tanpa lesen. sampai sekarang. haha. badan lu sasa? ha.ha.ha.

atune® berkata... [Reply]

baiklah..wa akan jawab dgn sepenuh hati...tp camne lu kurus tapi sasa?lu badang ke mkn muntah jin??

atune® berkata... [Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Amaradona berkata... [Reply]

ah,bapak pedaohnya no 5 tu.gua perasan lu mabuk depan zouk tempohari..

Dani Izwan zainol berkata... [Reply]

gua soya minum, tapi nasik gua makan..cmane tu?

farah sr berkata... [Reply]

soya minum gaks, nasik pun makan gaks..

tasikmerah berkata... [Reply]

mesti lu baling mercun bola ke rumah awek lu roslinda jamian tu kan... relak la brader... bunga bukan sekuntum... kalau apak dia tak suka lu.. lu ushar je la awek lain... tak payah la sampai bakor umah org... ~

rahimin idris berkata... [Reply]

jangan nak tipu. itu hari lu lepak kedai simpang jengka 18 sampai tahap kena hurung dengan lalat tu apahal?

Dzulkarnain Mohamad berkata... [Reply]

rumah roslinda jamian tu terbakor sbb pe? litar pintas ke?
kesian roslinda jamian..simpati aku.

kau tak tolong selamatkan dia ke masa tu?..

Ojie berkata... [Reply]

sasa? lu jgn tipu..gua sikit pn xcaya..

sultan berkata... [Reply]

nasib baik aku x bc entri ni. kalo x, x pasal2 kena tag...

Rajuna berkata... [Reply]

gua suka main bola kocek je

ngagagagaga

Don Balon berkata... [Reply]

baler aok ni tito..
kalu anok koi koi pepoh doh..
soyo pun tak minum..?
ni kalu makan mee sayur mesti kutip letok tepi la ni.. hehe

padelkopak berkata... [Reply]

naseb baek gua x kena tag!!!

broken_nigina berkata... [Reply]

cool.
gua pon tak minum soya tapi makan nasik.

poyotito's berkata... [Reply]

kusut,
lamar je woi!gua sudi.

HA HA

Hajime kindaichi,
layan aje la wei..

cinta milo ais,
ada sponsor awek dan rokok gua mari.

che sue,
peh..main polis sentri tu layan weii..kena pulak awek2 pun join main.

atune,
mana ada. itu memang semulajadi beb!

radiusF,
ni lagi sorang tak percaya..
betul wei.

HA HA

born,
ah!lu tu pedooh! gua scene mabuk2 ni haram tak into lansung.
tapi kalu..err..tak payah cakap la.

dani,
hahah
gua main tibai taip je woi!
tu pasal jadi camtu.

farah sr,
eeii..soya tu haram tak boleh pergi la rasa dia.

tasikmerah,
peh..jauh lu pikir ni.
tapi kalu bagi duit raya print memang gua bakor je..

min,
itu gua mabuk air cincau.

dzul,
gua sampai pun dah rentung semua.
gua tolong tengok aje laa..

ojie,
ni lagi sorang!
haih..

sultan,
lu jangan mengada ngada woi!
lu jawab tag ni skang!

rajuna,
peh..huduh betul lu punya gelak!

don balon,
HA HA
pandai betul aok ni teka!

padel,
woi lu baca kira kena jugak la!
lu jawab skang!

broken,
heh!ni lagi sorang sama.
gua terharu beb!

to all,
badan gua sasa betul wei!!!
ramai sangat tak percaya apahal?

HA HA HA

ulasan dipadam berkata... [Reply]

Catatan ini telah dibuang oleh pengarang.

_________________________-_-_________

saya bukan stalker.
saya tumpang lalu sahaja.
betul x minum air soya?
air soya sedap.
susu soya jagung lagi sedap.
kesimpulan dia air jagung sedap.

pipiyapong berkata... [Reply]

woi..!! kabor itu hari kaki clubbing no satu jengka!!

poyotito's berkata... [Reply]

ulasan dipadam,
gua tau..gua tau.. air jagung memang sedap. gua musykil betul apa kaedah lu komen ni.

king,
bila masa woi?!!lu lain la..
juara clubbing lipis.

akumasihdisini berkata... [Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
akumasihdisini berkata... [Reply]

mula2 nak percaya belake fakta ringkas ko nie...tapi bila baca komen2 yang diberi...aku jadi was2...dalam Islam, klau was2...kena tinggal dan jauhkan...jadi aku tak percayalah semua fakta yang ko tulis nie...

poyotito's berkata... [Reply]

lu jgn terpengaruh sgt dgn budak2 tu wei! diorang dengki ngan gua tuh.
tapi nombor 7 tu elok lu jangan percaya la.lain semua benar2 belaka.

HA HA HA