Rabu, 10 September 2008

order-order juga brader..

petang tu cuaca memang terbaik. redup-redup sedap mata memandang. memang elok main bola cuaca sedang-sedang tu.
tapi bulan-bulan puasa ni sapa sanggup main? memang kena tuduh tak puasa la.
jadi gua ambik keputusan nak ke pasar ramadhan. mana syok petang-petang sekadar bersembang kat rumah. kena pulak pukul 4 baru bangun, kalu tak pergi 'param' memang rasa macam tak puasa je hari tu.

tapi tu la, dalam arena per'kutu'an ni, bukan semua kutu boleh harap. ada juga yang lebih rela mengadap Yahoo Messenger petang-petang. entah siapa yang online petang-petang puasa camtu gua pun tak tau. bila orang nak pergi je mula la kucar kacir order.

"wei! tapau nasik dengan air sedap kat gua sebungkus!", ada kutu order. sayup-sayup dengar dari tingkat atas.

"air sedap apa woi?", gua.

"alaa..sirap special macam budak ni beli semalam tu!
sirap apa tu.. err.. semenyih?"


"semenyih siput babi lu!! sirap selasih la setann!!",
***

36 comments:

af [ R ] ed berkata... [Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hajime berkata... [Reply]

jauh siut nak kene beli...
kene beli kat semenyih...

tasikmerah berkata... [Reply]

mencarut guna perkataan siput babi tu nampak sopan la.... ha ha.

air oren ... kalau kita bubuh selasih ok kot yek... :p~~

rahimin idris berkata... [Reply]

macam telur katak la bai! hahaha

alif-mikail berkata... [Reply]

poyotitos..
he he he.. cite sirap pagi2 buat tekak koi rasa dahaga..

somebody is leaving.. because.. Ramadhan is coming..

yoshz berkata... [Reply]

ok lah semenyih. aku dulu cakap sirap selesai.

Marjerin berkata... [Reply]

hahaha..sirap semenyih. hahahah

l.i.f.e berkata... [Reply]

alamak...air yang ada telur katak tu...isks..geli ah tgk...yuckss

tu budak asal dari negara mana? zimbabwe ka?

sultan berkata... [Reply]

sirap tu kalo simpan lame agak2 bole kuar berudu ke...

Dzulkarnain Mohamad berkata... [Reply]

ikut bangi lama pun boleh kalau nak p semenyih beli sirap tu. tapi jln bangi lama tu hati2 skit..ada byk sgt lap..

farah sr berkata... [Reply]

sirap semenyih?hahaha...1st time dengar..
salam kenal ek.

pjoe berkata... [Reply]

mcm iklan mawi pun ada

zubeid berkata... [Reply]

selasih punye sirap.. semenyih dpt nama... lawak seyh..=))

Don Balon berkata... [Reply]

cheh koi dok semenyih aaa..
jangan kutuk aaa puiii..

tanya Dzul la dulu koi yang kutuk mamat ni masa dia masuk skoloh kami d kuantan masa 1992 dulu..
koi gelor ke mamat ni semnyih sampei koi lupa nama sebenor dia sapa..
last2 Allah tetapkan koi duduk kat sini..padan muke.. hehe

Amaradona berkata... [Reply]

Semenyih ni haram gua tak tau macam mana tempatnya..ada macam bandar pusat?

S.YanaZ berkata... [Reply]

Masalahnyer beb, lu pergi beli ke takkk???
Bab tuhhh lu tak cerittt.
Gua nk taw gak hepi ending ke tak citer nihhh.

poyotito's berkata... [Reply]

hajime,
apa gila beli sirap sampai semenyih?
buat sendiri kan senang?

tasik,
mencarut bulan puasa ni kena sopan sikit..

rahimin,
tu la, gua geli je mula2 nak sedut

alif,
koi memang sengaja!

yoshz,
hahaha
lagi siput babi siut..

marjerin,
hahaha kat semenyih je ada tu wei

life,
ish!'air sedap' dia tu..
jgn buat memain

sultan,
nak simpan menda, beli sebungkus, pakat sedut 3,4 orang.

dzul,
peh jalan tu lalu sorang malam2 seram juga wei..

farah,
gua pun first time juga wei.

pjoe,
peh..layan mawi

zubeid,
tu la tu.
gua kalu duk semenyih memang gua dah bukak restoran sirap.

don balon,
itu la aok! semenyih tu dah la tah menda-menda tempatnya.

amar,
lu jangan buat main2 bandar pusat tu born..
bandar paling maju dalam dunia tu.
apa ada? snooker pun takdak!!

s.yanaz,
ofkos la gua beli bebeh!
gua nak cerit juga tapi ah!tak payah la.

weeya berkata... [Reply]

comel gila guna siput babi.
tapi sirap semenyih lagi comel la.

poyotito's berkata... [Reply]

weeya,
bulan posa ni kena la comel sikit.
heh!

GG berkata... [Reply]

Tadi gua usha ade 18 komen tetibe ade 19 plak, mung bangun sahur yek ? clap clap clap. hehehe

~Cinta Milo Ais~ berkata... [Reply]

sirap? bukan sarip ke?? hehe

Don Balon berkata... [Reply]

Cheh..
nasib baik perumahan koi dah termasuk dalam mukim beranang..
eleh kiter satu daeroh la pollito..
Daerah Hulu langat.. Ampang, bangi, kajang, semenyih, beranang semua DHL..
pejabat tanah di bangi..

ehh..aok dok jengka berapa pollo?

Daus berkata... [Reply]

peh!letup minuman..

biskutrajin berkata... [Reply]

name glamer sirap selasih= air sirap telur katak ...hahahah

Qaseh.Darwisy berkata... [Reply]

sedap sgt ke sirap selasih??

ira berkata... [Reply]

sirap semenyih..
orait gak tu wat jual time posa akan dtg..

KARKADEWA berkata... [Reply]

hangin btol aku ngan org2 mcm kutu2 ko tu...
bli xmo, makna mau...
haram janik btol...
nak bli plak tu kirim pakai air liur...
mmg xdapek jek ar bai...

greenergrass berkata... [Reply]

hahahahah siput babi semenyih setannnn

man_helang berkata... [Reply]

pergh...entri sirap pun best la bro...ko memang terer bab2 melawok nih...ha ha ha

Princess Liyana berkata... [Reply]

hehe..sirap selasih ada kan?

poyotito's berkata... [Reply]

gg,
mana true puasa tak sahur wei

cinta milo ais,
sarip?
ramli sarip?

don balon,
aok ni kejap pollito, kejap pollo,
kucar kacir koi dibuatnya.
koi duduk jengka 18 wei

daus,
cilakak!
tapi gua takleh lawan lu punya letup nangka bai
HA HA

biskut,
huduh betul nama glemer dia

qaseh,
main ngan tekak kering sedap juga wei

ira,
tu la tu..
tu yang gua ingat puasa depan gua nak buka restoran sirap tuu

karkadewa,
nak buat apa lagi menda hari2 jumpa.
layan aje la dude!

greenergrass,
bertenang..bertenang..

man helang,
mana ada wei.
gua tulis ikut sedap jari je

princess liyana,
ada la!
lu tak pergi param ke?

kusutkusut berkata... [Reply]

aku pun nak jd rakan kongsi gak.
gila kuasa skit.nk jd CEO jea.

=P

poyotito's berkata... [Reply]

kusut,
cantik!gaji lu gua bagi RM15 sehari.
amacam?

padelkopak berkata... [Reply]

semenyih tu nama tmpt setannnn!!!

poyotito's berkata... [Reply]

gua tau..gua tau..

nuyuljana berkata... [Reply]

ehehehehehe.

selasih ngan semenyih tu jauh bezanya.