Rabu, 22 Oktober 2008

berlawan dengar ular sawa bersaiz sederhana.

sesudah puas bermain lucky ball di kajang, Matt Damon dan kawan-kawannya bergegas pulang. Matt boleh tahan puas jugala pasal ada menang.kawan-kawan beliau memang sahih hangin la pasal kalah. kalau ketawa pun,tawa dalam tangisan orang kabor. jadi dalam perjalanan pulang mereka yang berlima kesemuanya bersembang la pung pang pung pang dalam kereta sementara nak menyampai ke rumah. Matt dan kawan dia lagi sorang paling banyak cakap pasal ada menang. tengah Matt sedap bersembang tiba-tiba pandangan Matt tertancap pada satu objek atas jalan raya,tapi Matt tak nampak jelas sangat. samar-samar je.dah sampai dekat Matt cargas mengelak objek atas jalan tu persis Tuo Hai mengelak taik lembu atas jalan..

"woi!ular ni beb!!!",Matt Damon bersuara seakan jakun tak pernah tengok ular.

peh!!!mengantukk betul dah mata gua ni brader..
apa ubat tah doktor ni bagi,nanti malam lah gua sambung.-penulis-

note:jangan lah maki saya..

33 comments:

mrblind berkata... [Reply]

siot je ko..potong stim...

Ojie berkata... [Reply]

lu kalo nk kabor cerita, bg kesan ubat tuh abes dulu ye..

kecik berkata... [Reply]

cakap je la org perasan matt damon tu lu.

pergkh
gua yg mcm eva mendes ni tau dah!

alif-mikail berkata... [Reply]

koi syak yang taip entry ni .. nurse yang rawat poyo la..

rasa koi la kan..

Dani Izwan zainol berkata... [Reply]

kalo gua penerbit national geographic mesti gua dah cover citer lu nih.

hanis berkata... [Reply]

chaiit... aok pun cam koi gak buat entri separuh2 siap bleh "to be continue lagik"

Che Sue berkata... [Reply]

ah ko pun berdadah gak rupanyer hencik poyotitos..silakan..silakan...gua maki lepas lu pulang ke realiti...hahahah!

zizou berkata... [Reply]

gua syak lu bunuh ular tu, mana jasadnya, gua nak salai

DarabDua berkata... [Reply]

cilakak!
potong sunggoh!
sedap gua baca lu kerat ending camtuh saja!

sultan berkata... [Reply]

woi2... apa ni. aku punye gelak dah sampe tekak dah td. pastu masuk blk...

ulasan dipadam berkata... [Reply]

bOohOo.
cerita sekerat jalan.
potong stim.

nana berkata... [Reply]

arh burung unta! sangat potong la weyh.

Dzulkarnain Mohamad berkata... [Reply]

lankali buat prolog aje la..

senang

Daus berkata... [Reply]

lu memang anak murid born le..

cikin berkata... [Reply]

ceh, baru je nak suspen. abis tune dah lari ke laut.

Hanim berkata... [Reply]

takper, akanku tunggu sambungan selanjutnyer.

Qaseh.Darwisy berkata... [Reply]

dem..

aku x suka keje sparuh jalan ni..kalau skt buat cara skt..kang aku tambah skt tu..

Radius.F berkata... [Reply]

cis,..
maki dlm hati boleh?

akumasihdisini berkata... [Reply]

aku sokong 100% cakap dzul...habiskan duit koi jer bayor ke tokey CC...sambung jgn tak sambung...

@tune® berkata... [Reply]

so Matt Damon tuh kene jupe misi cam lu gak ke????
ke?
ke??

**grrr..

afred berkata... [Reply]

mat damon, ni mark wahlberg nk tumpang lalu, sikit lagi lu siap baru gua maki.. okeh ? x holiwud tol hero pejam mate sebab ubat, camne nk slamat kan angelina jolie ? hahahaha.

nurain berkata... [Reply]

hee..sile teroskan..

btw..kamu telah mendapat award yg cekci..cekidout!

Si Kachak Suparjo berkata... [Reply]

Ah!

Aok mmg suke potong stim koi la!

Baru nak klimaks.

Cepat skit sambong cite tu.

padelkopak berkata... [Reply]

ni kisah benor ke kisah palsu brader??

l.i.f.e berkata... [Reply]

nak kena libas budak ni :-w

o-y-e-t-t berkata... [Reply]

aduhh...tergantung pulakkk

Umie berkata... [Reply]

Orang tua2 ckp, x baik wat cite tergantung...nnt digantung tak bertali...wakakaka

Ehh lupe nak ckp aku dah link blog ko nih...ngeh ngeh ngeh

Alice berkata... [Reply]

eiiiiiiiii!
cerita sekerat-sekerat pulak.
geram aku!
baru nak feel.

poyotito's berkata... [Reply]

mrblind,
gua ngantuk betul beb!
kecik mata2 menaip..

ojie,
mengantuk tu datang tengah gua sedap menaip.mana la gua tau..

kecik,
HA HA!
lu cekap beb!


alif,
nurse menda wei.. gua dah keluor wad la!

dani,
peh..care gak tu beb!

hanis,
ye eh?
gua jarang beb!

che sue,
habis lu sorang je mana aci..

zizou,
ular tu hidup lagi beb!
lu datang umah gua ah ambik!

darab,
haha
ubat tu lain macam beb!
berpinau mata.

sultan,
kesulitan amat dikesali.
HEH!

ulas,
jangan la marah saya...

nana,
lu marah ke doktor tu wei!!

dzul,
gua prolog2 ni gayat sikit brader..

daus,
haha
idola gua tu beb!!

cikin,
esok boleh suspen lagi..

hanim,
peh!lu steady!

qaseh,
jangan la marah saya.
takut saya..

radius,
boleh!asalkan gua taktau.
kalau gua tau pun gua bukan buat apa juga...

akumasihdisini,
aok duit banyok takpe..

atune,
err...gua takut nak jawab.

afred,
peh!mark wahlberg!
ah!angelina ke sapa ke main ngan ngantuk gua tidur juga..

nurain,
TQ beb! takkan award je?
rokok2 takda?
HEH!

si kachak,
koi ngantuk gila babi wei!
aok jgn maroh ke koi.

padel,
kisah benar.

life,
jangan!kang misi marah kat lu gua taktau...

oyett,
gua dah sambung balik beb!

umie,
ok orait!!
link la. mak gua tak marah.

alice,
jangan la geram2 beb!
takut gua.

.::c!kzUrA::. berkata... [Reply]

uishhh mmg potong je org tgh layan story nih!!

tasikmerah berkata... [Reply]

doktor bagi lu dadah cap ayam la gua agak...



:p~~~~~~

Gee berkata... [Reply]

ada la yg kena lesing ni....isssh

poyotito's berkata... [Reply]

cikzura,
dia punya mengantuk memang tak terkata beb!lu marah ke ubat tuh

tasik,
gua ingat pun macam tu juga la..

gee,
lesing laju ke slow?