Jumaat, 17 Oktober 2008

hilang akal # 2

disebabkan gua dapat sumbangan maki hamun yang agak memberangsangkan pada entri semalam jadi gua sambung balik. gua sebenarnya memang nak tulis habis semalam tapi gua tak dapat disebabkan masalah peribadi.harap maklum. HA HA!

7) gua biasa tidur pakai baju tapi bangun pagi biasanya gua dah separuh bogel. entah bila gua tanggal baju gua sendiri musykil.eh!entah-entah ada hantu spesis makwe tanggal baju gua nak rogol gua?

8) kepala gua pernah masuk dalam periuk panas masa tadika. masa tu gua dengan kakak gua rebus biji nangka dalam periuk.akibat pada tu gua terpaksa berimej botak licin ke sekolah tadika..peh malu jangan kabor la..
nanti gua cerita secara detail.

9) gua pernah berlumba motor pakai kain pelekat je. siap superman bagai. mujur tak accident malam tuh.tapi malangnya gua tewas sebab motor tak berapa tip top masa tu.

10) gua ni jenis yang boleh mengawal mimpi.maksudnya gua cepat sedar yang gua bermimpi.gua tak terjaga dari tidur,cuma gua sedar gua hanya bermimpi.jadi bila gua dah tau gua hanya sedang bermimpi siap la gua control bagi solid mimpi gua tu. kena pulak dalam mimpi tu ada makwe... siap la...

11)berat badan gua tidak pernah melebihi 55 kilo. start dari tingkatan tiga sampai sekarang berat gua hanya berubah-ubah di dalam range 50 ke 55.jenuh gua timbang brader..

12)gua tak geli pegang lintah atau ular, tapi kalau katak memang gua tak berani nak pegang. pijak gua berani la..

13)gua tak kisah langsung kalau ke mana-mana seorang diri. tak kira dekat atau jauh. tapi gua goyang nak lalu sorang-sorang dekat port yang ramai makwe bersidai.

14) gua tak boleh minum teh tarik. kalau soya tu memang tak boleh masuk lansung.tapi teh tarik gua bukan tak minum,gua cuma tak boleh. gua akan mengalami sakit perut yang macam setan kalau pekena teh tarik. tapi main dengan gian jarang-jarang gua pekena juga.. gamble aje la..

15) gua pernah berdarah kepala kena baling batu dek makwe masa kecik. tapi disebabkan gua steady,gua haram tak menangis. gua cuma pecut balik rumah kabor ke mak gua..
HA HA!

16) walaupun gua berasal dari kampung, gua haram tak berminat dengan aktiviti memancing. gua hanya akan follow budak2 pergi memancing bila mana port yang dituju tu adalah port yang berstatus boleh mandi. bukan menda,tak dapat ikan kang boleh juga tiruk. setakat mancing kolam mampus gua tak ikut..


hah!ambik!gua siap bagi bonus satu.
amacam?
***

note: lu orang pun buat la satu wei.
malu la gua membirah sorang-sorang..

45 comments:

Ojie berkata... [Reply]

ahh lu spesies keding kah? hehehehe..eh no 10 tuh sama la..gua pn kalo tau gua tgh mimpi, hehehe best gile..bleh nk mimpi apa pn yg gua suka..

miezi berkata... [Reply]

aku juga mengalami masalah no (11). siap g jumpa doktor ni. oh nway, gua org seri kembangan, abah gua org triang.

poyotito's berkata... [Reply]

ojie,
gua keding bukan keding biasa beb!
kedig tapi sasa.lu kena ingat tuh!
HA HA!
eh!lu pun sama ke?
steady lah!

miezi,
habis skang lu dah macamana?
seri kembangan ada air dok?bangi takde bai.
peh!triang tu gua penah keje situ dulu beb!

kasihlatifah78 berkata... [Reply]

kome pun geli ngan katok... jgn kata nak pijak nak kuis ngan penyapu pun kome siap terlompat2 lagi...

Don Balon berkata... [Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
farah sr berkata... [Reply]

no 8.
mcm mana kepala bleh masuk periuk?
byk sgt ke akak ko rebus biji nangka sampai guna periuk besar?
haishhh..musykil2

*aku nak sahut seruan ko buat entri mcm ni. tapi tunggu dulu ah..

Don Balon berkata... [Reply]

Pollito,
Koi pun kadanc2 (bukan sokmo) boleh tahu koi sebenor mimpi bukan betul..
ada sekali tu masa sekoloh rendoh koi tahu koi mimpi, habih satu sekoloh koi buat jahat.. last2 cikgu perambat koi dengan backhoe...koi lari punya lari sambil menjerit macamana nok keluor dari mimpi ni..??
perrghh..macam Nightmare on Elm Street la pulok.. cumer Freddy Krueger je yanc takde..
ahh..aokmer maner ingat citer tu masa tu aokmer putik jagung lagi.. hehe

No 14 tu..'koi pun spesis berangin machanc aok..
tapi koi hantam je.. dulu terung, kacang panjang semmer tabley makan..
le ni, berangin-berangij jugek sket2.. tapi rugi aa tak makan..
dok gitu, Abdul Malek? Ehh Ahmad farid.. ape-ape je nama aok.. koi teka dari hamba yang memimpin tu.. nama betul koi Yang Hadhir atau Pensyarah Universiti..
محضير ااتاو محاضر
cuma ejaan je lain.. hehe

hanis berkata... [Reply]

koi penah hadiah kan org katok idop... miahahah~ nakal gilos

@tune® berkata... [Reply]

sib baik lu kene maki hamun jer pada n3 yg lepas..kalau lu dpn mata gua..mmg gua sepak terajang komputer lu yg palat...

masalah peribadi??ade ke??

lu da ilang satu nikmat dunia bile lu jarang minum teh tarik...lagi kalau yg kaw munye...perghhhhhhhhhhhhhhh....

alif-mikail berkata... [Reply]

poyo..
weh! berat kita serupa la hahaha..

tiruk! memang itulah pekerjaan kami.. seronok bai ..

ceh1 boleh kawal mimpi .. ini sudah lebih ni hahaha..

aduu la.. nanti la koi buat benda alah ni..

Suka Bebel berkata... [Reply]

aku nak blaja lah ilmu kawal mimpi tue.macam macam leh bikin tu.ha ha

ko jadik mcm skg ni sebab efek kpala tu kena baling batu tu la.ada ke ngadu kat mak?malu nak ngadu kat member la tu kena baling ngan makwe?haha

Si Kachak Suparjo berkata... [Reply]

Ah!

Aok ni mmg birah sgt2 la.

Org list 15, aok list 16. Mmg nak kene paranawei la aok ni.













ha ha.

akumasihdisini berkata... [Reply]

ngalohkan kucing jantan nok ke kucing betine tahap biroh aok nie...bagi koi laa tiap orang di dunia nie ada laku p'ee hok pelik lagi tok senonoh...

this.is.not.me berkata... [Reply]

7)hantu makwe ke??cuba anda check DNA di katil anda..kot2 DNA org sebilik/serumah anda?? xoxoxo

11)daku pun..asal berat terlebih,mula mengesyaki mesin penimbang adelah rosak.. >.<

xoxoxoxoxo

p/s:kalo ade mase,daku akan membirah bersama2 kamu..muahaha~~

ah fak yew berkata... [Reply]

aok memang biroh pun hahaha

Rambo berkata... [Reply]

point 16 tu same dengan gua.

kalu gua mancing, sure Mat Noh (orang kurang siuman paling terkenal di pekan Parit Raja) sehat.

pjoe berkata... [Reply]

"gua cuma pecut balik rumah kabor ke mak gua"

OLOLOLOLOLOLOLOLOLO

tak nangis tapi habaq mak
manjanya dia
hahaha

Qaseh.Darwisy berkata... [Reply]

hhahaa...klaka..lu mmg ganas la..x padan ngan body slim..skali lipat da bleh patah.x takut ke?

.farah. berkata... [Reply]

note: lu orang pun buat la satu wei.
malu la gua membirah sorang-sorang

lu mmg birah kan? heheh gurau je.
larriiiii!!!

nurain berkata... [Reply]

huhu..aku nak bg cdangn untuk entri leh x?catatan hidup manusia nakal dan aneh~

tasikmerah berkata... [Reply]

lu tau tak... minum teh tarik adalah nikmat dunia yg ke-14...





rugi la lu...





:p~~

Redzwan Abdullah berkata... [Reply]

hahaha....
Sambung jugak ko...
Aku pon berat tak pernah lari dari 55kg... Paling tinggi 54kg...
Aku bapak kurus...
huhu

af [ R ] ed berkata... [Reply]

Perghh lu boleh control mimpi ? lu pon ade kuasa cam cite heroes ke ? pas pas la kat gua ilmu tu, lu nk sedap sorang control mimpi ade awek x bayek wei,

ilmu kene sebar, makin banyak tersebar makin banyak lu nye pahala.. hahahaha

Dzulkarnain Mohamad berkata... [Reply]

aku pn kerap jugak boleh kawal mimpi..nak-nak mimpi yg tak logik..

penah gak mimpi kena bunuh..pisau dah rodok perut tp bila aku rasa mimpi, aku pn jaga..

mmg berpeluh gk pekerjaan sebagai operator mimpi ni..

poyotito's berkata... [Reply]

kasihlatifah,
HA HA HA!
orang pompuan besa la tuh..

farahsr,
periuk kecik je beb!memang ngam2 kepala gua je.. sikit pun tak miss.
solid je masuk..

don balon,
HA HA! memang mencicit la aok lari kena kejor dek backhoe dok?
koi memang taktau la citer tu..
masa tu koi berahi main lompat getah pada nengok tv gamaknya..

memang rugi tak minum. teh tarik tu masuk kategori air sedap tu..
HA HA!nama tu dua2 saloh!

hanis,
baler..serupa ali setan aok nih!

atune,
cilakak!gua ingat lu nak tibai gua. kecut perut saya.
masalah gua anggap sebagai takda.

ah!panas line pulak dia..


alif,
aok pesen tido mati memang takde nak kawal2 la gamaknya..
*orait!

sukabebel,
ntahlah!memang selalu jadi.. tapi bukan tiap2 ari lah gua mimpi..

kepala darah banyak beb! gua balik kabor suruh bubuh minyak je. petang gua turun balik main..

si kachak,
hahaha
sedap2 menaip dah terlebih pulak!
koi bior je laa..
aok paranawei la koi,koi kabor ke mok koi!!
HA HA!

akumasihdisini,
baler..malu koi aok kabor gitu..
HA HA!
koi ni kategori pelik ke tak senonoh?

thisisnotme,
woi!!!ni yang gua gayat ni..

gua ada satu kali dengan beg2 sekali gua timbang,peh dapat juga 58 kilo!
*orait!

fak yew,
memang pun..tapi aok lagi biroh koi rase..

rambo,
abis kalu lu balik mancing dia jadi tak sehat semula la?

pjoe,
kepala bocor beb! apa gila gua nak sambung main?

qaseh,
orang kalu tengok kita berani, orang pun takut nak lipat kita.
point dia,hidup mesti berani.
got it?

.farah.,
gua kejor kang tak cukup tanah lu lari...

nurain,
peh solid juga tuh.
lu buat satu tengokk apa jadi.

tasik,
gua tau..
tu pasal gua minum juga..

redz,
kira lu tak sasa macam gua la ye?

afred,
lu datang umah gua.
bawak nasik ayam sama sirap sebungkus.
duit 10 ringgit tiga keping.
HEH!

dzul,
itu la dianya.
kawal2 juga tapi bangun berpeluh juga dahi..

Gee berkata... [Reply]

ohohohohohohohohho...mang konpem la ko ni makhluk tuhan yg paling seksa...kntrol mimpi gna menatang apa yek...remote cntrol eh...ehhehehe..

l.i.f.e berkata... [Reply]

hahahaha siap ada bonus satu tu :))

errr..katak memang makhluk yg mengerikan. cuba lah imagine kalau katak menjadi rasaksa yg berlawan dgn ultraman...isks

bila masa bangi takde air ni? ada je...

padelkopak berkata... [Reply]

lu membirah la sorang2!!malas gua nak layannn....

poyotito's berkata... [Reply]

gee,
HA HA!
mana ada remote.dia berat ke blutut.

life,
peh!itu jam otromen ngeri nak lawan beb!

eh!ada ke?apasal gua merata gua pergi takda???

padel,
ah!cilakak!
ni lagi sorang.
segan la gua camni..

ulasan dipadam berkata... [Reply]

pOyOs.

aku nak link kau ah.

Nuts@Kacc berkata... [Reply]

teh tarik..gua pun tak leh minum gak tapi bukan sebab sakit...sbb manis..gua tak amik gula/manis..

...menda la aok ni..tu pun nk kabor ke mak..siap pecut lagi tu....khakhakhakahka

Danielle_Corleone berkata... [Reply]

mari memaki. lepaskan apa yg kita mau. hehehe.

kecik berkata... [Reply]

ah! no 11 tu!
sama2!

jarum penimbang memang dengki kat saye!

dem!

poyotito's berkata... [Reply]

ulas,
ikut lu lah brader...
tapi mana blog lu wei?

nuts,
kepala gua bocor beb!!
darah menitik-nitik atas baju.
mana boleh tahan..

danielle,
cilakak!
lu macam suka je gua kena maki..

kecik,
tu la..
dem betul!!

peh!segan pulak rasanya pakai dem2 nih.

akumasihdisini berkata... [Reply]

aok nie jenis yang tak senonoh...yang ngade dan biroh...he he he

ulasan dipadam berkata... [Reply]

cari ah cari ah.
kata tgh buhsan skang.
oOhOhOHoOOOo.

Amaradona berkata... [Reply]

peh,lu ni skang kira dah celen king dah ni..celeb,celeb..

Dani Izwan zainol berkata... [Reply]

gua pun goyang beb nak lalu tmpat makwe bersidai.. dulu gua penah kena kaco kaw2 punye..4org skali..muke gua yg hitam pun naik merah kat pipi apahal?

weeya berkata... [Reply]

cis takde 1 pun yang sama.
haha tipu la kan.
no.14 lebih kurang sama.
saya pun tak suka soya.
saya pun tak suka teh.

poyotito's berkata... [Reply]

akumasihdisini,
baler..seme aok bagi ke koi!

ulas,
nak cari gone weh..
cilakak!

amar,
celeb wak luu!!!
lu lain la..letup lambok pun boleh celen...

dani,
peh!gua paham perasaan lu tuh.
gua 2,3 orang boleh handle lagi, main ngan ramai2 segan juga...

weeya,
katak pun lu berani pegang.
cilakak!lu lagi steady pada gua la camni..

mrblind berkata... [Reply]

no 13..sama la ngan aku..aku lebih paksarela lalu jalan lain kalo ada makwe bersidai..kang x pasal2 aku kena ngorat..hahaha...

UXOP berkata... [Reply]

aku boleh hilang akal bab no 16...slalu lps balik skolah kami terjun tiruk & berirama ramai2 pastu main berperang guna tanah kor (tnh liat keras) smpai mmbr sesak nafas sbb tanah kor sebesar 2 tapak tangan hinggap kat dada dia...ganasssss..

Izzah Malik berkata... [Reply]

ade juge laki geli ngan katak ye brader?

biskutrajin berkata... [Reply]

adoyai..yang no 7 tu x bleh tahan..hahahahha

nana berkata... [Reply]

lu kelakar. kenape? daku bace dengan penuh penggayaan ni!