Khamis, 16 Oktober 2008

hilang akal

disebabkan gua ni memang berahi bercerita dan juga dah tak berapa nak ada akal dah sekarang, jadi gua nak layan tag dari brader ni. sebenarnya gua haram tak kena tag pun. tapi disebabkan gua birah dan mengada-ngada, gua tag diri gua sendiri. dia kabor nak 15 weird things. tengah gua bosan tahap babi laut ni baik gua start menaip.
gua kira tak salah nak berkongsi cerita bukan?

1) gua mengalami masalah susah tidur. dan bila dah tidur gua jadi susah pulak nak bangun. jika ada petua yang senang dan boleh diharap sila kabor.

2) gua ni jenis yang haram tak peramah lalu orangnya..tapi bila gua dah start ngam dengan seseorang tu..hah!siap!tadah telinga je la dengar gua bercerita.
kat dunia internet jangan buat kira la brader..

3) gua memang berbakat bab-bab berbetah. tak kira la orang tua ke muda, kalau gua rasa gua betul memang gua akan betah habis-habisan.memang gua berjiwa pembangkang gamaknya..

4) gua takut jarum. ini memang betul punya takut. gua boleh rilek depan TV sambil makan nasik tengok cerita pancung kepala,robek perut,kerat kaki,medik TV, dan juga adegan rogol beramai-ramai.
tapi part orang kena suntik jarum kompom gua tutup mata takpun buat2 taip mesej.

5) gua ni badan memang kurus je beb! tapi dulu setiap kali ada kes-kes kelahi di tempat gua belajar kerap kali juga budak-budak panggil suruh setel. peh!steady gila. gua memang berbakat jadi leader lah gua syak.. memang ngam lah dengan maksud nama gua, hamba yang memimpin..

6) gua bukan kidal. tapi yang peliknya setiap kali gua drive kereta, mesti gua guna tangan kiri kalu nak masuk ataupun tukor gear.


ah!kompiter ni memang dasar palat betul la..

37 comments:

Ojie berkata... [Reply]

ehh serupa la no 6 tuh..gua pn mcm tuh gak..kenape ek..heeeeee

kesian betul kompiter tuh dipalat2kan..hehe..kalo xnk, bg gua je senang..

Don Balon berkata... [Reply]

Pollito,
aok boleh tanyer pipi petua bangun tido yang koi bagi dia dulu..
cuma koi syak dia belum amal..
sebab kalu dia amal memanc dia tak boleh update punyala blog dia..haha

no 6 tu..
pasey aok tok letok "Gua bukan kidal, tapi apsal bila gua mau istinjak bahagian belakang gua mesti guna tangan kiri".. herher

kasihlatifah78 berkata... [Reply]

kalo tak salah kome la kan..maksud hamba yang memimpin tu ...nizam kn... kalo salah abaikan.... kate 15 apsai ada 6 jer...bersambung lagi ker??

farah sr berkata... [Reply]

aiseh..
komputer problemo ke?
aisehh...

@tune® berkata... [Reply]

beb..gua ngeri part nomo 2 and 3...
tu kire abes ngeri compare nomo 4...

tapi wa rase nomo 2 and 3 cam same je..kire suke bercakap...itu dikire weird thing gak ke?

mrblind berkata... [Reply]

lu x de hati ke nak panjangkan tag lu..

akumasihdisini berkata... [Reply]

koi sokong bro don balon pasal no. 6...kompter yang palat atau aok tue yang palat?

DarabDua berkata... [Reply]

hah! licik nampak. kata 15. nih br 6.
apa kata pagi esok lu try tukor atau masuk gear guna tgn kanan. klac pon tangan kanan. menarik juga gua ingat.
haha~

Si Kachak Suparjo berkata... [Reply]

Ah!

Nak membirah pon bior la jawab smpai 15. Palat la aok ni!

ha ha.

tasikmerah berkata... [Reply]

lu ni tak pas matematik tambahan ke hah?

6 dgn 15 tu jauh beza ok.

ha ha.







.

biskutrajin berkata... [Reply]

WEH...TUKOR GEAR mmg tgn kiri ar...EHEHHEHE

padelkopak berkata... [Reply]

gua kalau tuka gear mesti guna kaki kiri!!!apasal hah??

dila raden berkata... [Reply]

oh,
poyotito tu maksud dia hamba yang memimpin ke?

aiseh

Gee berkata... [Reply]

ihihihi...pasni kena tukar gear guna tngan kanan ke..? ngeeeeee....

this.is.not.me berkata... [Reply]

gile weird fakta num 6 tuh..
**sambil geleng2 kepala**
xoxoxoxoxo

chopstick berkata... [Reply]

hai kachak..saya dah jatuh chenta la dengan kamu..hikss..^_^ (lari laju2 sambil tutup muka)

.farah. berkata... [Reply]

lu maen tipu la..xcukup 15 lg nihh..

miezi berkata... [Reply]

macam bapak aku la plak ko bercakap pahang nih..
nway,sila hbskan lagi yg ke7-15 tuh. eheh

Daus berkata... [Reply]

ceh..apa cerita salahkan pc..idea tarak le tu nk gebang..haha

Jack a.k.a adDam berkata... [Reply]

fakta 1: Patut la slalu update entry pagi². Insomnia rupenye..

Kontroversi pasal fakta yg diberikan cuma 6, padahal awal² ckp nk bg 15.

Sile jgn gune alasan ini
"15? 1 + 5 tuh 6, sbb tuh koi bg 6 jek"

Carik alasan lain yg lebih mutawasitah

Suka Bebel berkata... [Reply]

respek gila aku kalau kau leh tuka gear dgn tgn kanan. tang bab tido tu aku pun sama lah.tapi kita tak serupa sebab aku tau bezakan 6 (enam) dengan 15 (lima belas). ini menandakan aku pun kuat berbetah.ha ha

Izzah Malik berkata... [Reply]

1,2,3,4,5,6..eh.

betul kut hang gune 1+5=6.

err.

-MiNt- berkata... [Reply]

lu berahi bercerita....wa pun semangat nak membaca,
tp ada 6 je???
lu ni...abiskan ar..

Redzwan Abdullah berkata... [Reply]

siot...
Kalo malas nak tulis cakap je la...
Ape kes nak salahkan kompiter rosak plak...
Adohai...
Sian PC tue...

nurain berkata... [Reply]

adeh...ko drive kete omputeh ke..hahha

alif-mikail berkata... [Reply]

poyo..
diam je sekarang ni apa cite?

DarabDua berkata... [Reply]

dah ramai peminat kondem lu licik nih.
baik cpat2 lu jawab
haha~
gua pon dh 2 kali datang nih

af [ R ] ed berkata... [Reply]

tengak adegan rogal beramai ramai, gua pon berani brade.. sape x brani.. hahaha

stakat jarum jahit baju pon lu takut ke ? oh lupe, ade org anta mesej kan.. haha sile2 balas. hahaha

sultan berkata... [Reply]

aku tuko gear pkai ibu jari kiri...

kire aku wat2 x perasan je la kerja umah ko ni x siap ni...

Che Sue berkata... [Reply]

ko mari aa sini...nnt no.6 jadi amat ajaib..masuk gear ngan tangan kanan..

Dzulkarnain Mohamad berkata... [Reply]

entoh bila2 la aku tag dia..birah betul..

apeapehal aku sokong komen ojie..hahaha

bungaditepijalan berkata... [Reply]

dah try tukar gear gune tgn knn?
:D

syafiqah berkata... [Reply]

agree with 1 and 2. serupa! and yg no.6 tu boleh je kalau tukar gear pakai tangan kanan. import kereta dari oversea. hehe =P

poyotito's berkata... [Reply]

ojie,
itu la..entahnya..pelik beb!
lu nak?tak payahlah.kang lu nyesal.

don balon,
ah pipi sibuk ke kereta sport dia je skang.mana ada masa nak melayan pertanyaan gua dah.
koi nok letok tapi tak jadi la.
kang masyarakat kabor menda pulok..

kasihlatifah,
bukan la.
bersambung lah gamaknya..

farahsr,
kompiter ni bongok sikit je,gua ni yang hang!
harap maklum.

atune,
HA HA!
camana lu boleh jadi ngeri plak nih?
ntah la weird ke tak.
gua main tibai je taip.

mrblind,
ada.tgok la jap2 lagi gua sambung.

akumasihdisini,
HA HA!dua-dua gamaknya..

darabdua,
biasala..gua follow gua punya idola je beb!
nanti gua try tengok apa jadi.
HEH!

si kachak,
HA HA!
gua birah separuh jalan je beb!

tasik,
cilakak!
lu mana tau gua failed add math ni??

biskut,
lu pun sama juga ke?
cilakak!gua ingat gua sorang je macam tu..
HA HA!

padel,
ah!lu bawak motor memang la!!

dila,
bukan yang tu woi!!
letup dalam diam lu nih.

gee,
ni lagi sorang.
lu pun sama macam gua juga ke?
HA HA!

thisisnotme,
HA HA HA!
weird kan?

chopstick,
kachak? gua menyamar kachak je tu..

.farah.,
ni gua otw nak sambung la nih..

miezi,
lu orang mana beb?
orait!gua nak sambung la nih.

daus,
cilakak!
mana lu tahu gua menyamar ni beb?
HA HA!


jack,
gua hang,kompiter hang.
tu pasal enam je dan.
gua haram tak terfikir alasan tu beb!

suka bebel,
HA HA HA!
lu berat ke membebel gua syak.
ah!dah nama pun suka bebel..

izzah,
mana ada. lu jgn percaya sgt jack tuh.ini jap lagi gua sambung.

mint,
ok!ok! gua otw dah ni..

redz,
betul beb! dua2 hang sebenarnya..
HA HA!

nurain,
gua drive kereta nasional saja..

alif,
gua penyegan orangnya..
tu pasal gua diam.

darabdua,
HA HA!tu la pasal.
gua gigil2 tangan menaip nih.
lu steady beb!!!

afred,
ah!lu memang suka part rogol ramai2 tu..gua tau..
jarum jahit tu nak takut mendanya..

sultan,
peh!canggih kereta lu bai.
ok!ok!lu steady..

che sue,
nanti gua kaya gua mari.

dzul,
HA HA HA!
gua hilang akal beb!
tu pasal gua jadi birah.

bunga,
lu la try dulu..
gua segan lah!

syafiqah,
sama?
lu memang sama steady macam gua.

HAHAH

alif-mikail berkata... [Reply]

ahaha.. iye .. koi pun guna tgn kiri nak tukor gear...

sepok nak sepok! ahahhaaha

l.i.f.e berkata... [Reply]

owhhh kamu duduk di malaysia rupanya. patut lah letak yang nombor 6 tu. ingatkan duduk di amerika ke, peranchis ke...bukan eh?

*emot bersiul2 girang*

poyotito's berkata... [Reply]

alif,
sepok la...
HA HA!

life,
hangin ye?
HA HA HA!