Selasa, 21 Oktober 2008

ni la orang tua kabor takde kerja cari kerja






note: makwe trainee tu comel beb!
note 2: gua tak dapat menaip panjang disebabkan lenguh.
harap maklum.

47 comments:

biskutrajin berkata... [Reply]

ape hal plak ni...susah hati mak ko 2 ha..

dani izwan berkata... [Reply]

weh brader..apahal nih masuk spital?
bahana ular sawa ke???

alif-mikail berkata... [Reply]

ni mesti aok try ulor sawa ni! kan koi dah kabor ada bisa

o-y-e-t-t berkata... [Reply]

ape kess???takkan derma darah kot

kecik berkata... [Reply]

misti ular sawa ni!!
yeah.hospital krajaan byk awek cun.

nape xde pakwe insem????

*moge cepat sembuh*

ulasan dipadam berkata... [Reply]

wah.
betul2 kena sengat ular sawa.
semoga cepat sembuh.

oh ya.
awek itu memang kiut.
terpana aku sebentar.

Qaseh.Darwisy berkata... [Reply]

wehh..kena patuk?ko ni mmg ska carik pasai la..kan da kena..ular dari mana pulak ni?citer skit kisah benar..

Nazra berkata... [Reply]

nih mesti ada org buat cubaan membunuh llaki separa normal ini, kan kan kan kan

Izzah Malik berkata... [Reply]

kena patuk?uish.seram.get well soon oke?

Redzwan Abdullah berkata... [Reply]

Ini mesti kes melompat sampai ke syiling pas Kunyit buat gol ketiga, merangkap gol kemenangan Liverpool...
Tgk mgu depan...
Lawan kat stadium berhantu Stamford Bridge...
Camne?
Boleh menang?

Marzuki berkata... [Reply]

sempat lg snap

farah sr berkata... [Reply]

mesti kes kena gigit ular sawa nih..

Che Sue berkata... [Reply]

ulo sawa patuk ke? gua ingat dia belit je...tak abih berguru ngan crocodile hunter lagik ari tu..

dila raden berkata... [Reply]

buas sangat ni..

cikin berkata... [Reply]

lor..siannye.
get well soon!

Si Kachak Suparjo berkata... [Reply]

Oooo.

Aok kene rogol dgn ular sawa eh?


ngahahah!

miezi berkata... [Reply]

a'ah..kena patuk ke kat ular sawa?

padelkopak berkata... [Reply]

lu apahal ni brader??buang tebiat ape??

xkn derma darah kot...

poyotito's berkata... [Reply]

biskut,
mak gua takkan tahu hal ni beb!

dani,
gua ingat saja nak ambik ubat je.
cilakak kena tahan wad pulak.

alif,
koi try sebelum aok kabor lagi..

oyett,
bukan.derma tangan kat ular.

kecik,
peh..memang ramai beb!
naik segan gua kena tanya ramai2.

ulas,
orait!tengkiu beb!

qaseh,
ular nak lintas jalan..gua otw balik rumah.dah nmpk tu apa lagi kejor la..

nazra,
oit!bukan lah!
gua yang cari pasal dengan ular..

izzah,
orait!ni 2,3 hari lagi boleh main snooker balik la ni..

redz,
hahah
kunyit memang boleh harap bai!
tapi kat Stamford Bridge taktau lagi la..
stamford bridge tu...

marzuki,
makwe punya pasal kompom sempat beb!

farah,
ya betul!saya bagi 200 markah kepad a anda.

chesue,
dia tak boleh belit,dia patuk dulu..gua pun semalam baru tau.

dila,
haha
gua memang dari kecik buas..

cikin,
orait,gua tgh makan ubat ikut jadual ni.

si kachak,
tu la tu.
gua lagi kachak dari lu kot.

miezi,
ye bro..

padel,
derma darah menda..gua kena gigit dek ulor sawe la...

Suka Bebel berkata... [Reply]

yang ko carik pasal kejar ulaq tu pehal?rasa kuat sangat la tu.moga cepat sembuh lah, aku hengat ko main2 je.tapi kan...modal besar tu nak ngorat awek practical tu.ha ha

man_helang berkata... [Reply]

lu pehal bro...nak ngayat awek misi lak ker??? cinta awek petronas mcm mana??? jgn jalang sgt wei...ingat2 sket kat aku yg bujang lg 3 nih...ha ha

DarabDua berkata... [Reply]

peh! lu kena gigitan. nasib baik tak hilang daging. klu tak mau cirit ular sawa tuh pekena daging lu.
haha!
menarik jugak shot curik lu tuh.
tp takkan gambar saja.
no telepon lu tak amik ke.
kan senang nk tny komplikasi gigitan yg lu kena tuh,
heh!

nana berkata... [Reply]

habes kene jarum tu buleh tahan nanges lah ye?
oh ade trainee kiut :))

nana berkata... [Reply]

habes kene jarum tu buleh tahan nanges lah ye?
oh ade trainee kiut :))

syafiqah berkata... [Reply]

mengerikan! get well soon! =)

poyotito's berkata... [Reply]

suka bebel,
hah!lu tau takpa.
gua nampak makwe tu je cepat2 longgarkan bandage.pastu panggil makwe suruh bandage semula.
peh..sakan mengayat beb!

man,
makwe petronas tu dah resign beb!
cilakak betul rugi gua.
ah!lu jgn nak mempeda'oh la single..

darabdua,
lu jangan la tanya sini beb!
kantoi la makwe baca.
HA HA!

nana,
part jarum tu gua terpaksa buat2 steady.steady tak steady juga muka habis pucat.
cilakak betul.
tapi makwe2 trainee tu memang membuatkn gua rasa tak nak discharge. serius.

syafiqah,
orait! gua ok je.
TQ.

PENDEKAR berkata... [Reply]

laaaaa..... harg harg harg...... takde kojer cari korje ...... harg harg harg..... apsal ko???

PENDEKAR berkata... [Reply]

laaaaa..... harg harg harg...... takde kojer cari korje ...... harg harg harg..... apsal ko???

Sue Anna Joe berkata... [Reply]

Ada orang nak masuk meminang nieh. Ahaha.

Ojie berkata... [Reply]

tu spital kajang ke beb?

.farah. berkata... [Reply]

lor..lu ni gua da kabor jgn maen ulau tu lu degil..ha skg rasakan! haha..tgok awek cun ilang sakit lu tu kan? *angkat kening

akumasihdisini berkata... [Reply]

apsal aok nie? baru ugut nok bunoh dah jadi camnie? gone gine gayenyer...buat malu jer...apa2pun moga cepat sembuh dan tolong 'ayat' awek tue untuk koi...he he he

Dzulkarnain Mohamad berkata... [Reply]

huh..belakang site ofis keh..bangla jumpa ular sawa besor peha..cuak keh nak ke tandas

.::c!kzUrA::. berkata... [Reply]

hadoi ai..pecah perut bc komen2 kat cni..

ni msti u ingt ular sawe tu mmber kan??

mrblind berkata... [Reply]

kem salam kat makwe trainee tuh..

-flip.flop- berkata... [Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
-flip.flop- berkata... [Reply]

ooo...macam tu rupanya kesan kena patuk ular

tasikmerah berkata... [Reply]

tak de penyakit cari penyakit... ha ha.


cuba lu tanya dokter tu... ulor sawe ni ade bisa ke tak?



:)

jac berkata... [Reply]

hahah...

aku tau la ko krus tp sasa,
tp xpayh la g kejar ular 2..
heh!

pjoe berkata... [Reply]

kena gigit ular sawa?
kau buat apa dalam hutan bai?

e-leeyana berkata... [Reply]

chait...ni msti nk msuk hospt lg kn...nk jmpe awek comey

kasihlatifah78 berkata... [Reply]

kene gigit ker kene patuk??? sakit2 tu sempat lagi oak nengok anak dara yea..

poyotito's berkata... [Reply]

pendekar,
gua digigit ular sawa.
lu seronok betul gua masuk spital ye?

sue anna joe,
peh..gua harap2 baizura kahar la orangnya tu..

ojie,
ha'ah.
mana lu tau beb?

.farah.,
itu la pasal,rasa taknak discharge.
serius..makwe memanjang ajak borak..peh..!

akumasihdisini,
koi kena hari ahad baru ni la.
sebelum aok ugut lagi.
koi dah keluor wad ni,nak ayat mendanya lagi..

dzul,
yang keh kena tu besar lengan ada la.nanti keh bubuh gambor tunjuk ke demeh.

cik zura,
haha
gua ingat nak ajak bersembang je..

mrblind,
dah terlambat brader..
gua dah discharge.

flip.flop,
gitu la gayanya..

tasik,
doktor pun taktau.
tu pasal gua tanya lu orang semalam.

jac,
gua ingat ular tu takut kat badan sasa gua..
haha

pjoe,
bukan hutan beb!ulor sawa lintas jalan. gua bengong gi kacau.

e-leeyana,
mana ada wei!!gua kena pagi ahad la.takat nak jumpa awek comey tagged pun ramai gua berkenan.

err..lu ada tagged?
haha

kasihlatifah,
kena gigit.terbenam gigi kat lengan kome. heh!itu sudah pasti.
anak dara tu kan penawar..

HO HO!

Ojie berkata... [Reply]

hehehe zaman muda2 dulu aku ada jejak kaki kt spital kajang..lg pn kalo dh buruk semacam je tuh mmg spital kajang la tuh..hahaha

afred berkata... [Reply]

baru kejap wa takde, lu da masuk spital.. ape kes ni beb. lu saje kasi kene gigit ulor ek ? nk jumpe awek kan ? kan kan.. apsal ular tu x belit ko?

weeya berkata... [Reply]

ish ish kesian.
get well soon ye.

poyotito's berkata... [Reply]

ojie,
memang buruk pun beb!
harap makwe je la ramai..

afred,
ular tu tak sampai hati gamaknya..
ah lu nih!mana la gua tau.

weeya,
TQ
gua dah semakin sihat ni..