Ahad, 11 Januari 2009

kembali ke jalan yang lurus

gua betul haram taktau nak taip apa sekarang. dah seminggu lebih gua lepak kat klang ni baru hari ni gua jumpa sumber internet. gua pelik pasal kat sini kedai snooker lagi banyak dari kedai internet. cilakak!
ok. untuk pengetahuan lu, gua sekarang sedang menjalani ibadah praktikal di sebuah kilang boiler kat kapar. mula2 gua ingat diorang nak payung meja sekali dengan pc berinternet. tapi haram.. gua terpaksa melepak di merata2 port sementara menunggu pukul 6 petang.pastu lagi,hari-hari diorang suruh gua buat kerja bukan2. penyudah dia sekejap2 gua hilang, dah nak masuk time rehat baru gua bekerja keras sampai berpeluh sikit2.. baru la orang ingat gua kerja betul2...

ah gua nak balik lah. esok gua nak kena berlakon rajin lagi.
***

nota: link lu orang semua gua ter'remove' itu hari. entah apa yang gua nak buat itu hari gua pun lupa.nanti ada internet free ke apa ke gua taruk balik. harap maklum.

42 comments:

jane berkata... [Reply]

salam poyo,

rindu woi.!!!! rajin2 cari internet payung ya!

Izzah Abd Malik berkata... [Reply]

takpe2..gua paham:D
selamat beribadah!

Alice berkata... [Reply]

ibadah tu weh..mana boleh berlakon2
hehe

Marzuki berkata... [Reply]

jangan lupa link aku ditangga teratas liga, kahkah.

ps : rindu entri ko

DarabDua berkata... [Reply]

hah!
ade lagi lu!
gua ada dgr berita lu kena santau ni

Darkheart berkata... [Reply]

lame gile xbace post2 kamu...aku ingat kot kamu pindah blog xbgtau......

John Doe berkata... [Reply]

ibadah wajib jgn dilupa

KARKADEWA berkata... [Reply]

praktikal2 juga...
report harian jgn lupe weyh..!!

Che Sue berkata... [Reply]

ah lama ko ni ilang..ingat dah slamat peh kusus dah mendirikan umah bertangga2..

alif-mikail berkata... [Reply]

kerjalah kamu sebelum kamu dikerjakan!

mrblind berkata... [Reply]

hah..lu buat praktikal merangkap hamba abdi la ni..hahaha..patut link gua takde..cilakak lu..

Dzulkarnain Mohamad berkata... [Reply]

asal elaun praktikal dia ada payung cukup la..

Fadh berkata... [Reply]

hah hidup lagi upernyer...ingatkan dah arwah...selagi hidup nie bawak2 laa bertaubat...jgn laa ngulor jer...kang mati jadi ular...

anzai san berkata... [Reply]

munG bru practical kLang kos bos??

this.is.not.me berkata... [Reply]

apekah lu meremovekan link gua ni bai??ni menimbulkan amarah gua..grrr~~
xD

bro,kang dah dapat tenet free,sila update bebanyak eh..sgt merindui entri2 mu itu..ewah!xD

aKu..DiA...kAmU berkata... [Reply]

Klang kaya ngan pusat game ler bro! Lu silap port ler klu cri untuk mentenet..x aman langsung!

.::c!kzUrA::. berkata... [Reply]

kepulangan mu mmg dinantikan!!!ekeke :p

Gee berkata... [Reply]

aiikk..masih idup lagi ko...eehehehehe....welcome back geng!

kecik berkata... [Reply]

gua yg budak klang ni pon rase x semangat je dok situ, pe lagi lu. pergkh

tapi klang banyak mat indon. lu jage2. kang kene ngorat

one love berkata... [Reply]

praktikal?

selamat... :)

tasikmerah berkata... [Reply]

kalau dh praktikal jgn harap nk dapat kompiter. dapat elaun tu pun dah cukup baik. he he.


.

@t00neY r00neY® berkata... [Reply]

kapar xbesh..lu lenkali lepak meru la..baru up!!!

Suka Bebel berkata... [Reply]

kalau dah praktikal tu usah diharap yang best2 sebab tu aku skip sessi praktikal ni dulu.terus carik kerja.hehe

NoName berkata... [Reply]

klang ramai mat rempit.kalau xde activity..boleh la join mat rempit fan club

alif-mikail berkata... [Reply]

weh! update cepat!
koi cucuk perut dgn cerucuk kang!

Ojie berkata... [Reply]

owh lu tgh practical ke? hahaha berasap la kene kt klang..dh la jem memanjang je..huhu

rose emely berkata... [Reply]

selamat berpraktikal...
ok gak berlakon rajin tuh. kalo taks kompom slalu kene buli...
caiyokk caiyokkk!!!

~Cinta Milo Ais~ berkata... [Reply]

ko keje la rerajin...cerah masa depan huahuahua

farah sr berkata... [Reply]

blog lu paling sempoi.

gua rindu entri lu beb!
huhu...

selamat menjalani ibadah.

Rajuna berkata... [Reply]

lu ingat sama gua?

BudAk hijAu berkata... [Reply]

ade lg rupanya lu..ngeee~

praktikal adalah pentas lakonan sbnrnya..hahahahah...

.farah. berkata... [Reply]

haih rajin sgt bunyi nya. lu ingt gua lg tak ni?

Umie berkata... [Reply]

haku konpius nie...ko nie praktikal kat kilang ke kat produksi filem?? ko dah bz jd pelakon skang nie sampai tak sempat nak update blog erk!

farah sr berkata... [Reply]

link gua wei.

cikhajar berkata... [Reply]

selamat beribadat...
silakan beribadat dengan penuh ketekunan

man_helang berkata... [Reply]

aku sian jek kat ko nih...kalau ikut ati aku tak nak bebankan ko ngan komen aku nih...tp aku komen gak ahhh

l.i.f.e berkata... [Reply]

dah merasa kena "bom" sama burung gagak ke belum? :D

UXOP berkata... [Reply]

lain kali ente kasi berpeluh time dh dekat nk balik keje...lg nmpak real mcm kerja berat 10 tahun..kaw2

alnawirah ismail berkata... [Reply]

"dah nak masuk time rehat baru gua bekerja keras sampai berpeluh sikit2.. baru la orang ingat gua kerja betul2..."


siyak.pangai cam jebon jea.

Nazra~ berkata... [Reply]

mesti layak jd pelakon terbaik edisi lelaki. aku lak edisi perempuan. cayalah.

S.YanaZ berkata... [Reply]

Mana gua punye link wehhh...
Ah...Tak Faizal Tahir langsung lu nihhh...

poyotito's berkata... [Reply]

Komen entri kembali ke jalan yang lurus.

Jane,
Tak ada beb! Kecik hati gua hari-hari mengadap boiler.

Izzah Abd Malik,
Hoh!ni yang gua jadi sayang kat lu nih.
HEH!

Alice,
Gua berlakon sikit-sikt saja. (cuak.)

Marzuki,
Orait beb! Benda-benda free camtu lu jangan risau sangat.

Darabdua,
Haha cilakak lu! Gua kalis santau beb!
Tiga purnama berguru dengan Indon kait buah kampung gua.
Hahah!

Darkheart,
Gua ada je sini. Cuma masa je je mencemburui gua. peh…!!

John Doe,
Hoh..!! Gua akan usaha ke arah tu beb!!

Karkadewa,
Daily report tu gua tiga minggu sekali baru tulis.
Rasa macam steady pulak.

Che sue,
Gua miskin lagi la beb!
Takda ke anak orang kaya nak ke gua ha?

Alif,
Lain macam bunyinya tuh..!!

Mrblind,
Betul sangat tu!! Mana gua tahu semua nak disuruh buat. Cilakak..!!

Dzul,
Elaun ada tapi gua tak pernah dapat penuh juga…
Banyak absent. Hahah!

Fadh,
Gua mengulor ringan-ringan saja. Ada kerja buat kerja. Takda kerja jangan ngada-ngada cari kerja. Heh!

Anzai san,
Yupp!! Mari la sini bos..

Thisisnotme,
Internet free memang takde dah gayanya gua nih. Dah 2 bulan ngadap boiler saja. Internet celah mana…

Akudiakamu,
Betul sangat la cakap lu tuh. Siapa punya idea tah.

Cikzura,
(gua sengih saja la, apa mau cakap lagi..)

Gee,
Ni apa cerita semua ingat gua dah meninggal ni..??

Kecik,
gua ingat duduk Pulau Pandan pun lagi steady dari duduk klang ni beb!
Ah macam2 jenis pendatang gua tengok ada kat sini. Rasa macam nak suruh balik je separuh.

One love,
Tengkiu bebeh!

Tasikmerah,
Gua ingat tak dapat maki pun dah ok sangat dah..!!

Tooneyrooney,
Meru up hek aok..!!mat rempit banyak sini wehh

Sukabebel,
Lu bleh skip tak apalah. Kalu boleh gua nak skip juga..

Noname,
Gua dah tak berkenan mana dengan bidang rempit ni beb. Layan duduk rumah saja tengok DVD.

Ojie,
Tu la tu. Nasib baik gua gi kerja naik motor. Jem kat centrepoint tu tiga kali raya haji lagi baru setel gua ingat tu..

Rose emely,
Lu cekap..!! kang gua rajin sangat kang ada aja nak disuruh. Gua pun nak lepak-lepak hisap rokok juga..!!

Cinta milo Ais,
Gua praktikal ni. Kerja kalu memang gua bagi komitmen sepenuh hati..!!

Farah sr,
Tengkiu beb!

Rajuna,
Ah main tanya-tanya pulak.
Nanti gua link lu balik la…

Budak hijau,
Lu macam pernah buat saja…

Farah,
Ah ini lagi sorang, gua dah link balik la..!!

Umie,
Haha gua letih berlakon siang-siang. Malam nak kena tidur awal esok nak kena berlakon lagi. Hahha

Cikhajar,
Tengkiu.tengkiu.

Man helang,
Lu memang pesen saja ni..!!

Life,
Gua setakat ni nasib baik lagi. Kena bumbung kalu memang gua taruk sunroof terus..!!

Uxop,
Lu biasa buat juga ni…

Alnawirah Ismail,
Itu taktik nama dia..!! hahah

Nazra,
Ah memang kena sangat dah tu gua rasa..!!

S.yanaz,
Gua terremove itu hari weh. Entah debor kemenda hari tuh gua tak tau.