Rabu, 15 April 2009

Siri lepak brader-brader


*Standard bos-bos saja lepak gaya bebas camni..!!

Beginilah keadaan hari-hari gua di kilang boiler ni. Ada kerja gua buat kerja. Tak ada kerja gua lepak. Ada kerja tapi gua malas nak buat, gua pekena lepak juga. Baru la standard bos-bos..!! Kerja kuat-kuat sangat buat apa. Prinsip gua mudah, lu nak gua kerja lebih, lu bayar lebih..!! ah macam sombong pula bunyinya gua ni.

Nota: Gua akan menamatkan sesi praktikal sambil berlakon gua di kilang ini minggu depan. Jadi minggu depan memang gua nak kena berlakon secara 'all out'. Baru la sedap supervisor nak kasi markah..!!

31 comments:

.farah. berkata... [Reply]

ah keje olok2 bole la..gua repot satu kali kt boss baru tao..

nurain berkata... [Reply]

isap rokok kaki burok.anak cacat.

haha

af [ R ] ed berkata... [Reply]

stokin lu macam boss sarkas! haha

kecik berkata... [Reply]

mana kilang ni? meru?

esok gua sampai. report bos lu

p/s : abes ensem la ni? gua syak lu isap rokok sambil layan lagu ukays.

poyotito's berkata... [Reply]

farah,
boss ngam dengan gua.
gua dah rasuah rokok.

nurain,
lu jangan kabor gitu beb.
debor gua.

afred,
stokin champion tu woi..!!
4 pasang RM5.

kecik,
cilakak..!!bukan langsung. gua layan terra rossa time ni.

HazirahMahadzir berkata... [Reply]

haihsss..lu ni menunjukkan contoh yg tidak molek kepada junior2 yg inesen mcm gua ni..
T__T

Ahmad Azrin Aziz berkata... [Reply]

"*Standard bos-bos saja lepak gaya bebas camni..!!"

padahal dada berdebar..

Cikinto Marcello berkata... [Reply]

kao mmg sengal =)
hupdate slalu k!~

Fadh berkata... [Reply]

nanti gua hebohkan kpd semua bos2 seluruh dunia supaya jgn amik lu kerja... ha ha ha

cujen berkata... [Reply]

konpom markah penuh nie

hanis berkata... [Reply]

perhhh terer ko wayang!!

mrblind berkata... [Reply]

gua setuju sangat..ada harapan nak repeat praktikal lu ni..hahaha

• rOozu • berkata... [Reply]

byk cantik~!

report bos nti baru tau!!

alif-mikail berkata... [Reply]

weh! aok yang pegang topi tu kan? ahahhaa

SuRi berkata... [Reply]

hehe..gaya bebas yang manthop!!

S.YanaZ berkata... [Reply]

Sbenornye...

gua ler supervisor lu, bro...!
erkkk.

Don Balon berkata... [Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
@t00neY r00neY® berkata... [Reply]

Merokok merbahaya untuk kesihatan
bos mane isap rokok
bos isap curut

cikin berkata... [Reply]

tak ke teleng kepala lu posing cenggitu? gua nengok pun gua dah sakit leher. hahahaha.

broken_nigina berkata... [Reply]

gua sokong prinsip tersebut.

biskutrajin berkata... [Reply]

Ko kasi letup itu boiler,komfem ko all out

balqissy berkata... [Reply]

pergh~ gaya mantap.ahaha

Iliana berkata... [Reply]

baiknya la strategi sumpah-sumpah ni~

farah sr berkata... [Reply]

mmg ada pesen bos nih.

KARKADEWA berkata... [Reply]

lu jgn main2 brader...
kalau zaki dah sebat lu mcm mane?
kasi sambung brlakon lg la lps prktkl...

tasikmerah berkata... [Reply]

mau repeat praktikal ni gua syak. ha ha.


.

poyotito's berkata... [Reply]

lu jangan la doa bukan-bukan woi..!!
cuak juga gua.

kecik yang COMEL berkata... [Reply]

lu pergi dekat profile lu kat facebook, lu tengok part belah kiri, sebaris dengan gambar, lu cari perkataan 'create a profile badge'.

lu dapat buat, lu roger gua dekat itu chatbox.

poyotito's berkata... [Reply]

ah senang sangat rupanya..!!

tengkiu beb.



jasamu dikenang.

padelkopak berkata... [Reply]

bakat lakonan kamu memang solid.aku cadangkan kamu berlakon saja dalam slot samarinda.paling tidak pekena berduet dengan nabila dalam drama cinta untuk ain.ada apa sangat dengan que haidar.

poyotito's berkata... [Reply]

ah ni yang gua jadi nak tanya mak gua semula ni. boleh dok gua jadi artis.

hahah!