Rabu, 27 Mei 2009

Harapan seorang kutu

Menjelang pertemuan Barcelona menentang Manchester United,ada banyak perkara yang gua benar-benar ingin lihat pada perlawanan pagi karang. Ini bukan main-main punya harapan. Jadi gua telah menyenaraikan perkara-perkara tersebut.


1) Ronaldo pengsan terhantuk kepala dengan pengadil.

2) Rooney diserang sawan seawal minit ke tiga.

3) Van Der Sar jadi bangang selepas kepala terhantuk tiang gol.

4) Berbatov diserang gout secara tiba-tiba.

5) Vidic terseliuh tersepak kaki sendiri.

6) Ferdinand jadi bangang tanpa sebab.

Gua rasa cukuplah sekadar itu sahaja. Cumanya kat sini gua nak pesan kat Messi, Iniesta, Henry, Eto'o, Pique, dan semua pemain Barcelona, lu orang rilek je beb. Main macam gua kabor. Gua akan sokong lu orang pagi karang secara live dari Jengka.

18 comments:

HazirahMahadzir berkata... [Reply]

apehal live dari jengka??
ahaha~

HazirahMahadzir berkata... [Reply]

oh yeah..first!
hadiah gua wehh..gigih gua jadi first ni..ahaha

butterflytwinlove berkata... [Reply]

gua prefer ronaldo mati mengejut dalam padang..hehe :)

Webmaster berkata... [Reply]

Hahahhaha.. Perghhh.. Ramai benor bengang ngan Man U ni...

kecik berkata... [Reply]

kita patut buat solat hajat.
gua harap ronaldo dapat sawan tengah2 padang

nana berkata... [Reply]

bila baca semua komen di atas, tiada maknanya nak menulis komen yg gua dah dok piker nak taip kerana orang pasti membahan gua kembali adanya.

nasri berkata... [Reply]

lu sekarang dah ganti guardiola ker.. kalau kalah memang teruk lu kena nanti..

Kek Keju berkata... [Reply]

go go chaiyokkk barcelona!!

*peminat dr korea sokong barcelona. ekekekek..

Don Balon berkata... [Reply]

¡Visca Barça!

Sementara je ha..
sebab koi madridista..
cuma maruah negara mesti dijaga..kuikui

suka tengok MU kalah berkata... [Reply]

heheh kenapa 2 harapan lu tu nk terhantuk?
barca mmg tip top laa,takleh nk kata apa
*akihrnya blog ini bersambung jgk

Fadh berkata... [Reply]

ha ha ha gua mmg anti MU sejak belum lahir lagi he he he

@tune® berkata... [Reply]

gua bajet lu mesti xknal pemain malaysia

mrblind berkata... [Reply]

hahaha..untuk entri ni, gua bersetuju dengan lu..hahaha

balqissy berkata... [Reply]

alasan semata-semata

Tanpa Nama berkata... [Reply]

Alhamdulillah.
Sekurang2nya walauponnn lu seorg K.U.T.U.,

tp, lu masih BERharapan.

;P

S.YanaZ

Bunga Binti Nordin berkata... [Reply]

byk nyer terhantuk.
tragis sungguh

poyotito's berkata... [Reply]

gua pun baru perasan. haha

menda-menda pun gua puas hati betul dengan kekalahan MU.

Suka Bebel berkata... [Reply]

haha..aku memang nak sangat MU kalah malam tu.alah, ko tak perlu sumpah macamtu pun barcelona tahun ni memang lain macam game diorang. buat aku keciwa ngan real madrid. dah tu liberpul pun satu, nak kena postpon lagi menang epl tu.hadoyaiiii