Selasa, 7 September 2010

Sesuci lebaran

Tanpa intro dan ayat bukan-bukan, secara jujur dan ikhlas, gua di Separa Normal ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri yang kalau ikut kalendar jatuh pada hari jumaat ini kepada semua pembaca blog gua yang barai ini. Sebagai rakyat biasa gua juga disini ingin memohon ampun dan maaf andai gua ada kata bukan-bukan kat lu orang semua. Petang esok agak-agak siapa-siapa nak mengharung jem secara duet dengan gua sila standby di Genting Sempah pukul lima.

10 comments:

jo berkata... [Reply]

selamat hari raya.
aok bawak kenderaan tu elok2 sket.

pakcik kordi berkata... [Reply]

selamat hr raye!!mai le umh!!

-MsGoodNite- berkata... [Reply]

dulu aok sehari la nk harung jem tuh. gua pagi kamis nk menadah jem kat genting sempah tuh!

anyway selamat hari raya, maaf zahir batin

Gee berkata... [Reply]

selamat ari raya bos...maaf zahir batin... :-)

Si Kachak Suparjo berkata... [Reply]

Koi tunggu aok kat tempat yg dimaksudkan. Siap2 pakai baju kaler pucuk tu.

Mazru Majid berkata... [Reply]

selamat ari raye..

hati2 mandu te!

fndrocka berkata... [Reply]

dosa aok tak sambung cerita yg dulu tu..jangan dibuat lagi.

k.e.r.i. berkata... [Reply]

selamat ari raya aok!

man_helang berkata... [Reply]

happy holiday...dah kojo lom nih???

fndrocka berkata... [Reply]

aokk!! benda yg aok ajar mggu lepas dah berjaya woi!!