Selasa, 25 Oktober 2011

Suzila # 2

Bersekolah di kampung sendiri telah menidakkan sama sekali kes kes janggal, berasa selenge, kena buli dan juga terkial kial. Lagi pulak gua masuk masuk saja dah tingkatan 5. Dah senior. Urusan daftar sekolah gua settle sendiri setelah mendapat arahan dari bapak gua. Namun sesuatu yang malang, hari pertama gua dah kena sound pasal pakai tali pinggang lain pada orang. Hari kedua kena tangkap tak pergi perhimpunan pagi. Memang bad luck.

Gua berjaya menyesuaikan diri dalam masa yang singkat. Semuanya berjalan lancar termasuk di dalam aktiviti seludup keropok. Sehinggalah pada suatu hari.

"woi Murad! ada makwe kirim salam kat aok.", kata kutu sebelah gua, Wan Salman. Wan Salman ni belajar memang out. Matematik tambahan memang lebur terus. Dapat markah 0 dah lali. Sampai satu tahap dia kabor dia jadi malu pulak kalau tak dapat 0.

"cilake, cun ke?", balas gua tersengih.

"Cun juga, alaa Suzila nama dia, aok perasan rasanya, budok form 4 body mantap mantap tu..", balas Wan Salman dengan beria.

"ooo, body mantap tu? peh..", balas gua sambil membayang menda bukan bukan.

" Tapi aok baik baik sikit, pasal aku dengor Suzila tu gila seks.", terang Wan Salman dengan serius.

Gua diam sambil memikirkan entah apa nasib gua pada masa depan. Kelihatan Wan Salman sedang bermain satu permainan yang menarik iaitu bermain tarik tali bra budak perempuan. Bangang.

15 comments:

Darab Dua berkata... [Reply]

pesen 2 2 gila seks. bahaya betul! ha ha

poyotito's berkata... [Reply]

seronok juga permainan tu sebenarnya..

kah kah kah!

bact. berkata... [Reply]

Suzila yang gila seks ke

wan salman yang gila seks neh?

poyotito's berkata... [Reply]

dua dua, tapi Suzila lagi nafsu kuda.

kah kah kah!

tasekM berkata... [Reply]

kahkahkah.

aku ada rasa nk bg penampor ke wan salman tu.



.

poyotito's berkata... [Reply]

moleknya karate bagi terbelah dua saja wan salman tu, buas sangat..

Tanpa Nama berkata... [Reply]

rasa ada satu entri yg telah ghaib la. hajat nak ulang baca terbantut. dah 4 kali bukak satu2 entri awk ni. alaa yg awk kena tag n buat surat tu. yg cite kena mesin rumput, mencarut secukup rasa tu. mane dah??
;[

- lyn

poyotito's berkata... [Reply]

ada laa lyn, ce belek entry awal awal, rasa nak karate diri sendiri pun ada bila baca semula. macam setan cerita!

DuniakuAbstrak berkata... [Reply]

ni nak kiamat ke apa rajin pulak kau balas komen semua orang?


form 4 form 5 memang nafsu memasing tengah nak up...haha

mashi berkata... [Reply]

wan salman kena rejek dengan suzila kot sebab tu dia kata cam tu...

frust....

man_helang berkata... [Reply]

lu pon gila gak ape...tp tak tauy la gile sex ke ape..ka ka

Wadi AR berkata... [Reply]

kemain seronok ronok main jadah tersebut

Raja Fiqri Fauwaz berkata... [Reply]

Suzila... suzila.. ape lah..

poyotito's berkata... [Reply]

@DuniakuAbstrak ada masa masa juga sebenarnya, kakakaa

poyotito's berkata... [Reply]

@DuniakuAbstrak
cilakak! rasa power bukan main bila ada button reply komen ni. haha