Selasa, 14 Februari 2012

Ranjau

- Demam
- Sakit otak
- Selsema
- Kereta jahanam
- Demam
- Bengkrap
- Selsema
- Demam
- Kereta jahanam
- Sakit otak
- Internet lembap
- Nyamuk banyak
- Kemarau gol
- Kering idea
- Lapar nasik
- Kipas slow
- Bengkrap
- Malas semayang
- Hilang akal

21 comments:

jo berkata... [Reply]

malas semayang tuh boleh membawa kepada tiada jalan penyelesaian bagi permasalahan lu....kena buang dari senarai....

jo berkata... [Reply]

pehhhh...gua komen no satu siot!

jo berkata... [Reply]

dengan komen no.2 pu gua jugak...wahahahahahaaa..!!!

jo berkata... [Reply]

ni guano...nak kena bagitahu ke komen ketiga pun gua pegang?

poyotito's berkata... [Reply]

gua syak lu ni ada masalah sama dengan dua iaitu masalah yang last sekali

poyotito's berkata... [Reply]

yang penting komen nombor lima dengan enam gua pegang

tasekM berkata... [Reply]

tang malas sembahyang tu gua ada rasa nak besit ponggong.


.

Bozu berkata... [Reply]

king of mainstream..

Hiro berkata... [Reply]

karang lucut pangkat haji karang..jenuh aok nak pergi Mekah balik..kahkah.

JacFarrah berkata... [Reply]

jangan malas sembahyang. kalw tak, nak mintak tolong ngan sapa.

Natasya Naslin berkata... [Reply]

BW jap =p

perghhh,, ni bukan stakat ranjau....
paya bakau, hutam amazon sume ada....

sebab malas semayang tu jadi hilang akal kot... >_<"

jo berkata... [Reply]

Sebenarnya gua mngalami tekanan perasan an.. tak pernah gua buat gini dekat belog org wehh..

DuniakuAbstrak berkata... [Reply]

haha..hadoi

Leana berkata... [Reply]

itulah dia,, malas sembahyang adalah punca segalanya.. sila la bertobat atau berubat jiwa haha, renung2kan dan selamat beramal .. \m/ ~

Aween Md Zahir berkata... [Reply]

nk kata ney je : padan muka ! kehkeh
amek laa title Lebai Malang :P

Mat berkata... [Reply]

bengkrap tu wajib. Memang tak lejen lalu kalau tak merasa macamana perasaan bengkrap masa umur muda-muda ni

PUTUBAMBU berkata... [Reply]

tang no. 2 last tu kena betulkan dulu..

Don Balon berkata... [Reply]

Layan la reflection tv al-hijrah setiap pagi.. Moga-moga Allah beri hidayah..
Hidup pollito!

Akim Iqbal berkata... [Reply]

Takpa ni, jangan malaih nak semayang ja. hehehe

poyotito's berkata... [Reply]

gua syak macam tu juga ni, punca dia dekat malas semayang! kompom!

Tanpa Nama berkata... [Reply]

butoh lah tulisan semua nak tiru tulisan lejen.